uniquebeauty.blogg.se

Loggbok

Kategori: Loggbok

Datum 04-10-2012
Hej bloggen!
Idag är det äntligen torsdag, veckan närmar sig sitt slut. Jag (Victoria) har haft lite huvudvärk under hela dagen, konstigt nog har jag det ganska ofta.. Men hur som helst detta inlägg ska handla om att jag och Marilyn åt lunch tillsammans i en skolresturang. Jag beställde kycklingsallad och Marilyn pommes med kebab haha ifall ni vill veta...
Vi diskuterade om hur vi ska gå till väga med vårt projektarbete och vad själva syftet är med arbetet. Jag måste säga att vi har en massa idéer om vad vi vill göra och hur vi kan hjälpa unga tjejer att känna sig mer säkra i sig själva. Jag har aldrig bloggat och detta är nått nytt för mig. Det ska bli spännande att börja blogga och dela med oss av våra idéer. Hoppas allt är med er! Vi har det bra, pluggandet har börjat och så men annars har vi det bra.
 
Puss o hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: